PTT Temmuz ayında kargo bölümüne alım yapacağını duyurdu

PTT Temmuz ayında kargo bölümüne alım yapacağını duyurdu
PTT personel alımı ilanlarının ne zaman duyurulacağını merak eden vatandaşlar bu haberi bekliyordu. PTT yakın zamanda yaptığı açıklama ile Temmuz ayının sonlarına doğru alımları başlatacağının sinyallerini verdi. PTT kargo personel alımı ile ilgili şimdi detaylar...

PTT kargo personel alımına dair kesin tarih açıklaması olmasa da, Temmuz ayının sonuna doğru alım başvurularının açılacağının sinyalleri verildi. Türkiye’nin köklü kuruluşlarından Posta ve Telgraf Teşkilatı (PTT) 2024 yılı için yüksek maaşlı ve masa başı pozisyonlar dahil çeşitli kadrolarda personel alımı yapacağını önemle duyurdu.

KPSS şartı aranmayan bu alımlarda kargo operasyonlarındaki artış nedeniyle özellikle kargo bölümünde yoğun alımların olacağı konuşuluyor.

Temmuz ayı sonunda başlayacak başvuru süreci Ağustos ayında tamamlanacak ve yeni personeller Eylül ayında görevlerine başlayacak şeklinde açıklamalar geliyor.

PTT kargo personel alımı başvurusu yapacak adayların ;

  • Türk Vatandaşı olmak; 29/5/2009 tarihli ve 5901 sayılı Türk Vatandaşlığı Kanunu'nun 28. maddesi kapsamında yer alanlar ile PTT'nin yurtdışındaki işyerlerinde istihdam edilecekler hariç.
  • 18 yaşını tamamlamış olmak ve giriş sınavının yapıldığı yılın ocak ayının birinci günü itibarıyla 36 yaşından gün almamış olmak.
  • Kamu haklarından yasaklı olmamak.
  • 26/9/2004 tarihli ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanunu'nun 53. maddesinde belirtilen suçlardan herhangi birinden mahkum olmamak.
  • Engelli personel çalıştırılmasına ilişkin mevzuat hükümleri saklı kalmak kaydıyla, devamlı görev yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmamak.
  • Başka kurum veya kuruluşlarda mecburi hizmet yükümlülüğü bulunmamak.
  • Atanacağı pozisyon için PTT Yönetim Kurulu tarafından belirlenen öğrenim şartını sağlamak.
  • Herhangi bir sosyal güvenlik kurum veya kuruluşundan emekli olmamak.

Detaylı bilgiler ve başvuru süreci PTT'nin resmi kanalları üzerinden duyurulacak lütfen takip edin.