İstanbul Gedik Üniversitesi'nden akademik personel ilanı: Öğretim üyesi ve elemanı alacak! Son başvuru 14 Nisan

İstanbul Gedik Üniversitesi'nden akademik personel ilanı: Öğretim üyesi ve elemanı alacak! Son başvuru 14 Nisan
İstanbul Gedik Üniversitesi, öğretim üyesi ve elemanı alımı yapacağını duyurdu. Başvuru yapmak isteyen adaylar, son başvuru tarihi olan 14 Nisan 2023'e kadar ilgili şartları sağlamaları gerekmektedir..

İstanbul Gedik Üniversitesi Rektörlüğü, Yükseköğretim Kanunu ve Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği hükümleri doğrultusunda çeşitli kadrolara öğretim elemanları alımı yapacaktır. Başvuruda bulunacak adayların öncelikle belirtilen kadrolar için gerekli şartları sağlaması gerekiyor. Adaylar başvuru formu, özgeçmiş, nüfus cüzdanı fotokopisi, öğrenim belgeleri, ALES belgesi, yabancı dil belgesi, iş tecrübesi belgesi, lisansüstü eğitim gördüğüne dair öğrenci belgesi ve yurtdışından alınan diplomaların denklik belgesi gibi evrakları eksiksiz olarak sunmaları gerekiyor.

Başvuruların ön değerlendirmesi sonrasında adaylar web sitesinde yayınlanacak olan kesin sonuçlar hakkında bilgi sahibi olabileceklerdir. Sonuçlar tebligat niteliğinde olacak ve adaylara özel olarak tebligat yapılmayacaktır. Yurtdışından alınan diplomaların denkliğinin onaylanmış olması da önemli bir şarttır. İlanlar ile ilgili tüm bilgiler ve başvuru koşulları İstanbul Gedik Üniversitesi web sitesinde yer almaktadır. Adaylar başvuru yapmadan önce tüm koşulları dikkatlice incelemeli ve gereken evrakları tamamlamalıdır.

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER

istanbul-gedik-universitesinden-akademik-personel-ilani-ogretim-uyesi-ve-elemani-alacak-son-bas-3

İstanbul Gedik Üniversitesi Rektörlüğü tarafından ilan edilen öğretim elemanı alımı için başvuru yapacak adayların, aşağıda belirtilen evrakları eksiksiz olarak hazırlamaları gerekmektedir:

1. Başvuru formu (www.gedik.edu.tr adresinden ulaşabilirsiniz).

2. Özgeçmiş/YÖK formatlı özgeçmiş.

3. Nüfus cüzdanı fotokopisi.

4. Öğrenim belgeleri (lisans, yüksek lisans veya doktora diplomaları ve not belgeleri fotokopileri).

5. ALES belgesi (belgenin kontrol kodlu ve barkodlu olması gerekmektedir).

6. Yabancı dil belgesi (belgenin kontrol kodlu ve barkodlu olması gerekmektedir).

7. İş tecrübesi belgesi (çalışılan yerden alınması ve SGK hizmet döküm belgesi ile gönderilmesi gerekmektedir). Daha önce kamuda çalışmış olanlar için hizmet belgesi. İlan edilen kadroya bağlı olarak gerekli ise gönderilecektir.

8. Öğrenci olanlardan lisansüstü eğitim gördüğüne dair öğrenci belgesi.

9. Yurtdışından alınan mezuniyet belgeleri için denklik belgesi.

10. Gedik Üniversitesi web sitesinde bulunan (https://www.gedik.edu.tr/hakkimizda/idari-birimler/personel-daire-baskanligi/kvkk-aydinlatma-metinleri) aşağıdaki metinlerin doldurulmuş ve imzalanmış hali:

a. "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu" uyarınca hazırlanan "Çalışan Adayı Aydınlatma Metni"

b. "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu" uyarınca hazırlanan "Çalışan Adayı Açık Rıza Metni".

BAŞVURU ADRESİ

Adaylar, son başvuru tarihine kadar yukarıda belirtilen evrakları eksiksiz olarak hazırlayarak şahsen veya posta yoluyla teslim etmelidirler. Başvuruların postadaki gecikmeleri, eksik belgeler veya süresi içerisinde yapılmamış başvurular kabul edilmeyecektir.

Başvuru Adresi: İstanbul Gedik Üniversitesi- Yazı İşleri Müdürlüğü Cumhuriyet Mah. İlkbahar Sok. No:1 34876 Yakacık-Kartal/İSTANBUL