Hangi E-Ticaret sektörü nasıl kampanya ve indirimler yapacak? Son çeyrek beklentisi 1.3 Trilyon

Hangi E-Ticaret sektörü nasıl kampanya ve indirimler yapacak? Son çeyrek beklentisi 1.3 Trilyon
2024 yılının son çeyreğinde Türkiye'de e-ticaret sektörünün 1.3 trilyon TL ciroya ulaşması bekleniyor.

Özellikle 11 Kasım Bekarlar Günü, Black Friday ve yılbaşı gibi kampanyalarla bu dönemde büyük bir alışveriş hareketliliği yaşanıyor.

İşlem adedinin 3 milyar sınırını geçmesi beklenirken, bu rakamın artan müşteri sayısı ve yeni kurulan e-ticaret siteleriyle daha da yükselebileceği öngörülüyor. Türkiye, e-ticaret büyüme hızında dünyada Tayland ve Güney Kore'nin ardından üçüncü sırada yer alıyor.

Söz konusu kullanıcıların güvenli alışveriş yapabilmesi için kendi cihazlarını kullanmaları, halka açık Wi-Fi bağlantılarından kaçınmaları, kredi kartı veya sanal kart tercih etmeleri, güvenlik yazılımlarını güncel tutmaları ve online adres çubuklarını dikkatle incelemeleri öneriliyor.

Alışveriş sonrasında banka ekstrelerinin kontrol edilmesi de güvenlik açısından önemlidir.

HABERE YORUM KAT

Hakaret, küfür, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.